Værktøjsregistrering og administration

toolCHECK er et effektivt og nemt værktøjsregistrerings- og administrationssystem, der er udviklet til at skabe et overblik over enheder i virksomheden, som ofte skifter ejerskab/bruger, og dermed ikke har en fast plads. Endvidere holder systemet også styr på, hvornår enheden skal have lovpligtigt eftersyn eller anden fabrikant anbefalet eftersyn/kalibrering.

Fordele ved at anvende toolCHECK

  1. Slut med at spilde tid på at finde sit værktøj.
  2. Direkte speed dial til nuværende bruger med et tryk på telefonen.
  3. Styr på placering og bruger af værktøjet.
  4. Styr på service af værktøjet.
  5. Overblik over værktøjet.
  6. Ingen specialinvestering i scannere – GPS-trackere kun ved behov.

toolCHECK anvendes i praksis som en mobil app, således at du nemt og hurtigt kan registrerer og administrerer din virksomheds værktøj med din foretrukne mobile enhed, eksempelvis smartphone/tablet. En nem, ligetil og frem for alt konkurrencedygtig mobil app til Android/iOS.

toolCHECK er nemt at bruge og administrerer, bare påfør QR-koderne på værktøjet og du er klar, til at foretage din værktøjsregistrering. Er du i tvivl om brugen af QR-koder, er du naturligvis velkommen til at kontakte os uforpligtende for mere information her.

Prøv toolCHECK idag og oplev fordelene ved bedre og mere effektiv værktøjsadministration.

Prøv toolCHECKLæs mere om toolCHECK

Kontakt os

miracle-logo1

 

Miracle Q-Inspect A/S
Skanderborgvej 232
8260 Viby J

+45 5144 3044

 

Download QReport

Googleplay
app-store

 

Download toolCHECK

Googleplay
app-store

Sociale medier