Værktøjsregistrering og administration
toolCHECK er et effektivt og nemt værktøjsregistrerings- og administrationssystem, der er udviklet til at skabe et overblik over enheder i virksomheden, som ofte skifter ejerskab/bruger, og dermed ikke har en fast plads. Endvidere holder systemet også styr på, hvornår enheden skal have lovpligtigt eftersyn eller anden fabrikant anbefalet eftersyn/kalibrering.
Fordele ved at anvende toolCHECK
- Slut med at spilde tid på at finde sit værktøj.
- Direkte speed dial til nuværende bruger med et tryk på telefonen.
- Styr på placering og bruger af værktøjet.
- Styr på service af værktøjet.
- Overblik over værktøjet.
- Ingen specialinvestering i scannere – GPS-trackere kun ved behov.
toolCHECK anvendes i praksis som en mobil app, således at du nemt og hurtigt kan registrerer og administrerer din virksomheds værktøj med din foretrukne mobile enhed, eksempelvis smartphone/tablet. En nem, ligetil og frem for alt konkurrencedygtig mobil app til Android/iOS.
toolCHECK er nemt at bruge og administrerer, bare påfør QR-koderne på værktøjet og du er klar, til at foretage din værktøjsregistrering. Er du i tvivl om brugen af QR-koder, er du naturligvis velkommen til at kontakte os uforpligtende for mere information her.
Prøv toolCHECK idag og oplev fordelene ved bedre og mere effektiv værktøjsadministration.
Prøv toolCHECKLæs mere om toolCHECK